Čeští zákazníci se stali oběťmi slev. Supermarkety svými „akcemi“ bombardují lidi takovou měrou, že se prodejny proměnily v jednu velkou záplavu cedulí křiklavých barev. Pokuty za chybné uvádění slev k nápravě nevedou. Obchody naopak „přitlačily“ a vedle označení „sleva“ dnes na lidi křičí slogany jako „poslední šance“ či „naše cena“, jimiž se snaží zákonná pravidla obejít.

Výsledkem není nic než totální zmatek. Jestliže jeden den stojí třeba džus 120 korun a na druhý den je ve slevě za 40 korun, nemá běžný nakupující šanci rozeznat, je-li následná cena 65 Kč příhodná, anebo vůbec ne. Nakonec se logicky honí už jen za avizovanými slevami a akcemi, jednou sem a podruhé zase tam.

Více zde: https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika-nase-cena-super-skvele-top-cesi-se-stavaji-obetmi-slev-v-supermarketech-40533922