Podle mluvčí Potravinářské komory ČR Heleny Kavanové zůstává otázkou, jak bude prodej regionálních produktů přes e-shop spotřebitelům zvyklým na regionální koutky vyhovovat. „Speciální koutky zaměřené na regionální potraviny byly poměrně unikátní a nakupující spolehlivě poznal, že si kupuje výrobek z vlastního regionu. Nová strategie uspořádání prodejen je z tohoto pohledu spíše ke škodě věci,“ uzavřela.

Podle prezidenta Agrární komory ČR Jana Doležala je zrušení regionálního koutku ztrátou. „Tato nabídka přibližovala zákazníkům výrobky především malých a menších výrobců a sloužila tak jako vhodná a ucelená propagace jejich produkce, často se značkou kvality či regionality. Samotní výrobci pak ztratili výhodu oslovovat svou nabídkou širokou veřejnost, protože na zajištění většího objemu prodeje zpravidla nemají kapacitu,“ sdělil iDNES.cz prezident komory.

Celý článek si můžete přečíst zde: