Praha 4. května 2022 (PROTEXT) - Společnost Danone uvádí na trh novinku - rostlinné nápoje značky GOU!. Novinkou se snaží budovat kategorii rostlinných výrobků a zároveň naplňovat firemní strategii Jedna planeta. Jedno zdraví (One Planet. One health). Věří, že stravovací návyky jednotlivců mají vliv nejen na jejich zdraví, ale i na zdraví planety. Úprava složení stravy na vyšší podíl zeleniny, ovoce a luštěnin totiž může být jedním z bodů, který dokáže životnímu prostředí velmi prospět.

"Neustále se setkáváme s jasnou potřebou finančně dostupnějších produktů na rostlinné bázi, které by nám zároveň umožnily získat nové spotřebitele, jako jsou rodiny z menších měst, ale i lidé ve vyšším věku. Právě proto jsme se rozhodli přijít s novou značkou GOU!," uvádí Barbora Horníková, Brand Manager značky Alpro, Provamel a GOU!.

Nové rostlinné nápoje GOU! jsou vyrobené z ověřených a zodpovědně vypěstovaných ingrediencí jako sója, mandle a kokos. Obsahují vitamíny B a D, jsou přirozeně bez laktózy a v 100% recyklovatelném obale.

"Český, ale i slovenský trh se řadí mezi nejmenší rostlinné trhy v Evropě. Proto vidíme velký potenciál tuto kategorii dále rozvíjet,“ dodává Horníková. Společnost Danone ve svém portfoliu kombinuje (a i nadále bude kombinovat) jak tradičnější produkty živočišného původu, tak výrobky založené na rostlinné bázi.

Výrobce se kromě použití recyklovatelného obalu rozhodl na obaly novinek uvést i nutriční označení NutriScore, kterým chce spotřebitelům zjednodušit orientaci v rámci správné výživy.

O společnosti Danone

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

V případě dotazů kontaktujte:

Katarína Palečková

External Communication Specialist CZ&SK

General Secretary CEN

Apollo Business Centrum, Prievozská 4, 821 09 Bratislava

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

www.danone.sk

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Upozorňujeme odběratele, že materiály označené značkou PROTEXT nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.

PROTEXT