Program setkání, které se uskutečnilo 2. prosince, byl nabitý od první do poslední minuty a velmi prakticky zaměřený. Společně jsme zhodnotili dosavadní aktivity a jasně vytyčili směr pro příštích šest měsíců projektu. V nadcházejícím období bude zahájena druhá pilotní fáze s účastí malých a středních podniků (MSP), dále se rozběhne mentoringový program a bude spuštěn nový digitální nástroj EGeT.

V rámci druhé pilotní fáze bude nástroj EGeT otestován u 60 zemědělsko-potravinářských podniků z České republiky, Itálie, Slovinska a Maďarska. Vícejazyčný digitální nástroj EGeT má za cíl umožnit těmto firmám samostatně vyhodnotit různé varianty inovativních obalových řešení. Uživatelé si díky němu mohou provést předběžné posouzení plánovaných inovací, například formou SWOT analýzy, a vybrat tak nejvhodnější variantu. Nástroj také firmám pomůže s autodiagnostikou rizik spojených se zaváděním nových obalových řešení a umožní jim lépe se rozhodovat na základě ověřených dat.

Partneři, kteří se setkání zúčastnili: CEVI-Confindustria Verona, Campden BRI Magyarország, GZS - Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij, Potravinářská komora ČR, Innoskart Digital Cluster, Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny, Proma UCIMA (Confindustria) a Krakow University of Economics.

Pro více informací sledujte aktuální novinky o iniciativách a akcích souvisejících s projektem Facilitating the introduction of advanced packaging materials - Interreg Central Europe.