„Některé výrobky opravdu dnes nejsou bez promocí prodejné a je to něco, o čem se budeme muset bavit,“ říká v rozhovoru Michal Brada, šéf mlékárenské skupiny Lactalis CZ.

Prodeje se ztrátou, extrémní slevy na potraviny i omezení marží. Témata, která jsou podle šéfa Lactalis CZ Michala Brady aktuální a mohla by se řešit i legislativně.

„Myslím, že se budeme muset bavit například o prodejích se ztrátou. Když vidíte, že trvanlivé mléko na regále stojí 11,90 Kč, a my vykupujeme syrové mléko za 13,50 Kč, nedává to smysl,“ domnívá se šéf české filiálky francouzské skupiny, která provozuje Mlékárnu Klatovy a ostravský Kunín.

Více čtěte tady: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-neco-se-musi-stat-mleko-za-1190-kc-nedava-smysl-rika-sef-lactalisu-292223