Lidé při nákupech v supermarketech stále častěji sahají po privátních značkách potravin, a to zejména kvůli výhodnější ceně. Výrobky, které si nechávají velké řetězce pod svými značkami vyrábět, tvoří asi třetinu trhu. 

Privátní značky se nezamlouvají Potravinářské komoře, někteří obchodníci podle ní na obaly stále nedávají informaci o tom, kdo produkt vyrobil. Není to ale povinné.

„Jeden měsíc vyrábí privátní značku český producent, ale hned další měsíc už ji pod stejným obalem dodává zahraniční výrobce. Jednoduše proto, že ten český neakceptoval diktované podmínky řetězce,“ upozornil mluvčí Potravinářské komory Marek Zemánek.

Více zde: https://tn.nova.cz/zpravodajstvi/clanek/633483-cesi-si-za-logo-na-obalu-potravin-priplacet-nechteji-dulezitejsi-je-cena