Češi šetří, a tak omezují nákupy čerstvých potravin. V supermarketech více slyší na akční nabídky, nekupují tolik chlazeného masa, ale více sahají po mražených výrobcích. Vyplývá to z dat, která shromáždily Seznam Zprávy. Vysoká inflace mění obsah nákupních košíků. Všechny redakcí oslovené supermarkety se shodují na tom, že dochází k mírnému nárůstu zájmu o mražené výrobky, zejména zeleninu. Vedle toho Češi také stále častěji nechávají v regálech čerstvé maso a ryby. „V našich prodejnách dochází k zvýšenému zájmu o mražené maso. U ryb obecně dochází k poklesu zájmu,“ uvádí tiskový mluvčí řetězce COOP Lukáš Němčík.

Autor: Aleksandra Puzanova

Vydáno: 21. dubna 2023

Zdroj: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-finance-osobni-mrazene-misto-chlazeneho-treska-misto-lososa-inflace-zmenila-ceske-kosiky-229783#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=4&utm_campaign=abtest222_hitovani_v_komentarich_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=%3Ca%20href=