Sdílíme s Vámi konferenci s názvem  MarketingPulse 2022, která se uskuteční ve dnech 16.–17. března 2022 v hybridní podobě (za normálních okolností se koná fyzicky v Hongkongu).  Každoročně ji pořádá Hongkongská rada pro rozvoj obchodu (HKTDC).

Pro členy PK ČR se nabízí sleva ve výši 55% na vstupném s využitím speciálního kódu BPR01G5P (cena vstupu HKD 250/cca 32 EUR).

MarketingPulse je inspirativní setkání, kde mohou globální marketéři, značky, reklamní agentury, odborníci na e-tailing, media a další diskutovat o marketingových trendech, vyměňovat si informace o osvědčených postupech a objevovat možnosti spolupráce. Účastníci se mohou připojit k diskuzi mezi top kreativními řediteli a CMOs ze společností jako např. @Meta @Oatly @Budweiser Brewing Group UK&I @The Sandbox @GLICO, @McDonald's aj. nad tématy jako metaverse, NFT, brand purpose, udržitelný rozvoj, omni-channel, D2C marketing. Přednášející se také podělí o marketingové strategie pro mladé dospělé spotřebitele v pevninské Číně.

Registraci na akci je možné provést ZDE.

MarketingPulse ONLINE 2021 – highlights video

 

Kontaktní údaje:

Pavlína Drahokoupilová, ředitelka kanceláře HKTDC pro CZ & SK

Na Kocínce 3, 160 00 Praha 6

Tel.: +420 245 008 766

www.hktdc.cz

www.hktdc.com

LinkedIn – HKTDC Prague