Společnost Emco právě poslala do řetězců nové ceníky svých výrobků. Zdražuje o deset procent. V minulosti by to nejspíš neprošlo, teď ale i řetězce chápou, že výrobci jinou možnost nemají. Zdražuje jim totiž vše, říká šéf firmy.

V devadesátých letech upekl Zdeněk Jahoda první müsli v domácí troubě. Dnes má společnost Emco čtyřicet metrů dlouhou průběžnou pec a každé druhé prodané müsli v zemi je od ní.

Kromě toho své výrobky vyváží do padesáti zemí světa a nově současný šéf a syn zakladatele Martin Jahoda vstupuje do zcela nové kategorie. Z trvanlivých potravin se přesouvá k těm čerstvým a vedle ovesných vloček nabídne i rostlinné burgery či sýry.

Více zde.

Autor: Zuzana Hodková

Vydáno: 29.1.2022

Zdroj: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-driv-by-nam-takove-zdrazeni-v-retezcich-neproslo-rika-cesky-vyrobce-musli-186919